Öğrenci

İbrahim Toksun

"Risk Alın"

Google’ın Kitaplara Girmesi Gereken 15 Yıllık 'Sosyal Medya' Başarısızlığı

Google’ın Kitaplara Girmesi Gereken 15 Yıllık 'Sosyal Medya' Başarısızlığı 06/09/2019

Günümüzün en değerli ve en bilinir şirketlerinden Google, sosyal medya işinde istikrarlı bir başarısızlık abidesi. “Başarısızlıktan nasıl ders alınmaz?” sorusuna, belki de en sağlam cevaplardan birisiyle karşınızdayız. Bu yazının ardından “Google inadı” kavramının kitaplara girmesi gerektiğini düşüneceksiniz.

Aynı hatayı tekrar etmemek için elimizden geleni yaparız, ancak bunun için hata yaptığımızı kabul etmek gerekir. Görünüşe göre Google, bir arama motoru olduğu günlerden 2019’a kadar hatasını kabul etmeyen bir şirket imajı çizdi. Aynı zamanda büyük şirketlerin nasıl körleştiklerine dair en güzel hikayelerden birisini bizlere sunuyor. 

Google’ın bugün bir sosyal medya oluşumuna çok da ihtiyacı yok, ancak olsaydı her şey değişirdi. Sığ bir mantıkla Facebook’la iş değer bir sosyal medya kolu, Google’ı açık ara dünyanın en zengin şirketi yapardı. Android ile herkesin cebinde, YouTube ile her ekranda insanların çeşitli yollarla kendilerini ifade edebilecekleri bir ortam kuramadı.

google15yıllık google

Yorum Yap

fd 10/01/2020
dfggdwe we fwef we fwe w wef w ew few ew w